Thursday, January 26, 2012

Im in love? in facebook. Y__Y

NAK BACE KE? TAKYAH LA. BENAR CAM BOSAN. =='
Saya nak menangis apabila Saya rasa saya jatuh cinta pada seseorang.

saya tak de sebab spesifik kenapa saya suke kat dy. 
normally, saya suke biasa2 kat seseorang kerana ilmunya tinggi. ustaz. yg sebaya lah. adalah sebabkan...tp rase itu fade away in a short time. not too much filled in my heart. ecehh sbb ak rse,.... tak mgkn la dy jodohku. hahaha [unpredicted lahh]

tp saya suke sorg ni kerana peramahnya??? sangat baik??? ayat??? dan saya benci tu!
lagi2 dalam fesbuk!!
sbb tak tahu betul ke tak dy nih. maybe nampak macam BETUL walhal dalm hati tu? lagi2 mgkin telah tercatat jodoh kite org lain bukan dy. thats totally scared me. ape aku nk ckp kat suami nnti? ak hrp sgt rasa CINTA kepada manusia tu hanya kepada suami aku je nanti. bukan dlm usia yg sgt muda ni. rugi. hilang 'spesel' the sparkle of love. hahaaaaa
telah ku tegakkan prinsip

"KAKJAH! JGN PERCAYA MANE2 JANTAN ! WALAU MACAM MANA BAIK, MENGAYAT HABES KAT KAU DALAM DIAM2 KE... LAGI2 DALAM FESBUK TUH!"

So, bile ak tetibe je suke kat mamat tu. macam
ADUH! AH! [menumbuk dinding] ok siket. hah
mula la mencarut sedikit2 hih.. -Budu- LAH PERASAAN INI.{Kasar bukan carut]
ape lagu tu? Rasa ini~~ membunuh ku~~~ wooo hahahha --'

aku tak suke dy aku tak suke dy .
oleh itu, utk kurangkan rasa itu, aku mula la mencari kelemahan! haha~
so, bole la kurgkan.

dan...kali ni, ak da jumpe! huahuahua.. makin kurang makin kurang.
:DD

untung la ak x ambek mane2 number laki sef dlm pon. <3 hih. 

post ni sptt ny emo kan? [ah tak yah.==' STYLE~]


YA ALLAH. Hilangkanlah perasaan ini sekiranya dia bukan milikku. AMIN :"[
T_____________T
Terangilah jalan halal bagiku dalam soal cinta manusia ini ya Tuhan .
Eratlkanlah ikatan kasih sayangku terhadap MU ya Rabbi.
Bantulah hambamu ini wahai Yang Maha PENYAYANG <3

kakjah :(

No comments:

Post a Comment

karya kak jah