Friday, September 30, 2011

U are CUTE! [ye ker? ==']

here comes girls.
if u are NATURALLY cute, u make an original face.
because it is original u, unique, and.. originally cute from u. not 'copyright reserved' from other.
u are NOT Really CUTE u change change change mulot =.=.
because, it is not-so-you, not urself and.. totally like other girls.
what a fake. - org tu ckp O.o"


chill je laa..

im making this for u, to help u to not get into those guys that compliment u just because of ur fake smile.-.-
jgnlah anda termakan dengan pujian org. n then ko gedik2, rse mcm 'di sinilah lahirnya 'cinta kita' berputik dengan sifat bangga, takjub, ujub dan riak.'
hha!


da mcm moto skola ak la

so, masih ade yg tak tau THE MULUT means? 
banyak kind dy. 
mcm...


1. MULUT MUNYUN.
maksudnya, buat mulut mcm nk cium muncung depan 10 inchi. a.k.a.. mulut muncung la... ok ok. -,-
like this.
x nak la tunjuk yg pompuan malay buat la kan. malu la dy nnti . segann. hha. this pic random picked from Google image je. xde pape. just wanna show the mulut muncung means. so,. ini lah. u can see on fesbuk jugak. alaaa banyak.


komplen : geli laaa ! burok beno pulak tu. tp, ya tau laa dalam ati kome comel lah ni! =.= doubleU,Ti,Vee.


2. Mulut Bam
ahh.. ak x tau ape org gelar . tp org buat mulut tu sbb nk bajet tembam -,-.
nnti caption dy "ahh! I tembam lar.."
ko yg buat tembam, lempang kang. hha. walhal org ny kuros, lawo dah, bt camtu jd x manis dipandang pulakk.
[ish! mane gamba nih? aih malas a nk g photoshop,kang letak muke pompuan tu yg betol2 kang. -,-]
ha! yg ni bole la. sbb org korea. ok, wtv la dorg. tp mulut camni org kite ske buat.


komplen: ? dah la tu kat atas tu. hha


3. bukan mulut! bibir nipis... aaaa... di-nipiskan. hha.
kalau mcm FAmira takpe! sbb bibir dy da mmg benar benar nipisny.. -,-
face the fact! mmg x boleh nk buat ape dah bibir dy tu mmg nipess!
lain la cam aku.. tebai! hha! serlahkan je lahh nk wat camne -,- khaha..


anyway kan, the thing is :
SMILE, BEAUTY should be show ONLY to your mahram especially! to HUSBAND! awww.. hahha

sesungguhnya comellah di depan suami drpd menunjukkan kecomelan itu di tempat awam [nmpk murah =='] nescaya, suami mu pasti melekat jer ngan anda! hahaha... tak, i mean, ya know. haha ;D


itu je!
yer.. aku mmg ske komplen ape yg org lain suke bincang ngan ak psl bende2 ni.ak just. serlahkan di blog :D
jgn mareh~
KAK JAH

2 comments:

  1. kak jah,,, bestnya lagu blog ni... pa tajuk dia ?

    ReplyDelete
  2. tak prasan pulak tetibe ade komen kat sini ==' HHA.
    :DDD

    [ak da ckp kan itu harii??? ==']

    ReplyDelete

karya kak jah