Friday, December 30, 2011

Histeria experience :O

YES! dapat gak experience psl org kene
histeria , rasuk n sewaktu dengannyer. 

mase tgk tu, aku pelik ngan diri aku.
nape x rase mcm takut.?
bukan la nk membangge diri,
tp kalu nk ikutkan peristiwa sbelum2 ni.. ak ade rase la jugak takut tu..
tp kali ni, xde pulak... pelek.
malah, ak lagi nk mendekati org2 yg jadi mangsa nih..
mcm.. nak maen2 dengan dorg. khehe

malam tu, secare x langsung Ustaz terus nk kluarkan jin jin yg bertenggek kat para pelajar, 
selepas peristiwa berat pada malam isnin lepas..

MALAM ISNIN kira kira hampir pukul 12.
"Kak.. kak.. tolong.. 'F' tiba tiba kaku.. saye takut.. saya x tau ape jadi kat dy.."
kata Y kepada Erni, pakar dalam bidang ni.
ni first time ni! ak nk ikot ak nk ikot! :D betol ke??

aku : pehal ni?
Y : tadi.. saye dengan 'Vi' nampak bende hitam kat locker. x tau ape bende tu. F tetibe kaku.
aku : ye ke?
=,=

aku g a tgk F tu. Erni tetibe bg air, suro ak bace ...... x silap ak, Al-Fatihah 3x, ayat Kursi 7x, satu lagi... lupe lak.. .. cuak la aku.. da a tajwid kene betol.. ak tajwid pn rasenye x betol betol..
tp, xpe a budak ni punye pasal, i'll try a.. T______T
erni : bace btol btol hajar. .. cepat sket, cepat sket.. 
macam manteram ape ntah ak bace T__T

sesudah itu,.. bagila dy minumm..
pastu tetibe dy tunjuk jari F-word tu ..
"Aku x kacau kau pun en. Ba** aaa"
ok. berdebar.
ngeng.. aku marah dy, ish x baek la cakap camtu!" hha hee :P
pastu cikgu suro duduk kan dy dr baring td, 
berat giler wehhh

[ok, baru ak percaye citer2 korg yg psl badan org yg kene tu berat.]

lps dy sedar.. baru la dy citer... nape nape nape nape nape nape...dy jadi camtu..
bleh citer ke kat sini?? x hajar.. x yah~!
OK!

ayuh kite teruskan..
berikut adalah rentetan peristiwa yg berbeza beza berlaku mengikut kehendak jin -,-

SITUASI 1
Nama pesakit : if (bukan nama sebenar)
Nama Jin : sebelum islam : tidak diketahui
                selepas islam : Era Fazira - ustaz bagi

Sebelum diislamkan ..
if :paanaslahhhhh sakittt panassss!! lepaslaaaaahhh PANAS!
aku : mmg a panas, nk wat camne. kipas dalam bilek ni 2 je..
if : mama tgh tunggu laa... sian mama kene tunggu lame lame... nk balekkk .. nak balekkk!
khai : mama kat mane?
if : kat situ . (telunjuk ke arah atas khai )

khai pn.. @o@"

and so on.. ahh malaas pulak nk taip bebanyak.
kalu terase nk menekan keybod ni lg, aku try
to be continue~ :P

OK ni CONTINUEnye...
takde la kontiniyu sgt=="
some of the girls ade yg berpura-pura .. men2 pulakk
ok, ade yg meme BELA SAKA.
ceritanya :
TOLONG seorang nenek tua ni lintas jalan, pastu nenek tu bg 2 cincin ker... subang telinga. ha.. tu la yg dorg tgk lain kaler tu. budak tu kate kaler silver kot, org lain nmpk hitam. ok tak igt =='

tu je kut. sila la masuk skola pompuan kalu nak tahu hhahaa xP
lelaki mane ade kut...
eh, ade sorg bdak montel laki ni, jin dlm dy tu kuat kottt ak tak tahu la..
tp da ramai2 form 5 hempap dy supaya tak lari (bukan buli) boleh plak dy mengaum2, lepaskan diri. kuat giler chottt hha

harap bende2 ni tak berlaku kat kite. Kalau betulpun si jin tu masuk kat kite, mgkin sbb ye la, especially wanita tak jaga pad haid tu, maka Allah izinkan jin tu masuk dlm tubuh tu. 
well, be positive.
BANYAKKAN IBADAH ;D
Allah Maha Penyayang.
Matlamat hidup kita : MENCARI KEREDHAAN ALLAH .
sesungguhnya, syurga itu utk org yg berada di bawah keredhaan Allah, bukan pahala ja
TQ
KAK JAH

No comments:

Post a Comment

karya kak jah