Sunday, August 21, 2011

Farm to Fridge. Who knows?



Sesungguhnya, Islam itu sempurna.
Sudah di Tunjuk Ajar cara nk hidup ni. 
Beli lah Produk makanan Tempatan . 
ak, decide xnk g luar negara, well yes, may be education dorg good, but kalau ak makan bende2 camtu, education ak la yg x good ny.
lgpn, ilmu tu ade di mana2 saje~ kan kan kan?

but, when i think about it again n again,
i should go to oversea, uji iman.
kita tak tahu iman kita tahap mane.
"taknak a. takut a. aku tau aku tak kuat."
belum diuji ape2 lagi da ngate bgitu =='

cabar lah diri anda :DDD
dan saya nk g oversea gak! Pengalaman!!
be a vegetarian for sure kott haha
Now i realised!
KAKJAH

No comments:

Post a Comment

karya kak jah